امتلاك الحلقة العاشرة
حطت ريم اديها ع رقبتها
وقالت : بيقوول اني بقيت زي النجمه الي بتضي حياته
وقبل ما تكمل ريم كلامها ..
ريم : ال .. ال نجمه
النجمه ...!!!
انس : خير يا انسه .. في اييه
ريم : النجمه اختففت .. السلسله اختفت
انس : ايــــــــــــــــــــــــــه .. اول هديه يجبهاالك السيد الشااب ضاعت منك
لو عرف هيتضااايق اووووي
ريم : انا لازم الاقيها قبل ما يعرف
قبل ما ييجيي frown رمز تعبيري
قامت ريم بسرعه من ع السرير وهيه قلقاانه
ومتضايقه ...
ريم : انا لازم الاقي السلسله قبل ما مرااد يرجع بسرعه
انس : طيب ارتاحي انتي يا انسه .. رجلك لسه مصابه
ريم : ميهمنيش .. اهم حااجه اني الاقي السلسه frown رمز تعبيري
قالت ريم ل نفسها ..
مراد هيتضاااايق :(( ودي اول هديه يدهااني ..
مستحيل اضيعهاا
انس : يااانسه رجلك .. مصاابه
طيب انا هروح ادور عليها بنفسي
خرج انس من الاوضه ..
وبعد شويه
وقالت : بيقوول اني بقيت زي النجمه الي بتضي حياته
وقبل ما تكمل ريم كلامها ..
ريم : ال .. ال نجمه
النجمه ...!!!
انس : خير يا انسه .. في اييه
ريم : النجمه اختففت .. السلسله اختفت
انس : ايــــــــــــــــــــــــــه .. اول هديه يجبهاالك السيد الشااب ضاعت منك
لو عرف هيتضااايق اووووي
ريم : انا لازم الاقيها قبل ما يعرف
قبل ما ييجيي frown رمز تعبيري
قامت ريم بسرعه من ع السرير وهيه قلقاانه
ومتضايقه ...
ريم : انا لازم الاقي السلسله قبل ما مرااد يرجع بسرعه
انس : طيب ارتاحي انتي يا انسه .. رجلك لسه مصابه
ريم : ميهمنيش .. اهم حااجه اني الاقي السلسه frown رمز تعبيري
قالت ريم ل نفسها ..
مراد هيتضاااايق :(( ودي اول هديه يدهااني ..
مستحيل اضيعهاا
انس : يااانسه رجلك .. مصاابه
طيب انا هروح ادور عليها بنفسي
خرج انس من الاوضه ..
وبعد شويه
انس : سيدي الشااب ...
مراد : هااا .. ايه الي حصل
انس: متضاايقه اووي يا سيدي ومصممه انها تلاقي السلسه
مراد : .. معتقدش .. اظن انها هتحبط وهتواجهني .. بانها ضيعتها
انس : تامرني بايه سيدي ..
مراد : راقبها من بعيد .. وشوف هتعمل ايه وقولي ع الاحداث
انس : اومرك سيدي ..
مراد : هااا .. ايه الي حصل
انس: متضاايقه اووي يا سيدي ومصممه انها تلاقي السلسه
مراد : .. معتقدش .. اظن انها هتحبط وهتواجهني .. بانها ضيعتها
انس : تامرني بايه سيدي ..
مراد : راقبها من بعيد .. وشوف هتعمل ايه وقولي ع الاحداث
انس : اومرك سيدي ..
رجع انس ع الجناح .. مالقااش ريم
اعد يدور عليها .. مش موجوده ف الفندق كله
طلع انس ع جناح زياد وميمي ..
وبعد ما استاذن بالدخول ..
ميمي : صباح الخير يا انس
دخل انس وهوا مش قادر ياخد نفسه
وبينهج
انس : مدام ميمي .. حضرتك ماشوفتيش انسه ريم
اتفجئت ميمي بسؤال انس
ميمي : لاا .. محصلش ..
انس : ااه .. انا اسف ع الازعاج
عن اذنكم ..
خرج وقتها زياد من الحماام
زياد : مين الي كان هنا
ميمي : ده انس .. بيسال ع ريم
اول ما سمع زياد اسم ريم ..
زياد : رييم .. مالها ريم
ميمي : واضح انه مش لاقيها .. يمكن راحت تتمشي ولا حاجه
لبس زياد الجاكت .. وخرج بسرعه ..
وهوا متجاهل كلام ميمي ..
ميمي : زيااااااااااااد .. راايح فيين
خرج زياد بسرعه يدور ع ريم
...
كنت ريم وقتها بتسال الناس ع سلسله
ريم : مشفتووش سلسله بالشكل ده ..
محدش شاف السلسله ..
فضلت ريم تدور ع السلسله ف اكتر من مكان ..
وبعد شويه ..
ريم : هوا انا فيين ..!!!!
اناا .. انا تهت ..
فين الفندق
كان من الطريق دده ..!!
لاا لااا من ده ؟؟؟ ..frown رمز تعبيري
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه مرااااد
الحقني .. frown رمز تعبيري
وقتها راح انس عند مراد ..
وبعد ما دخل انس ..
مراد : هاا .. في جديد
انس : بصرااحه .. اصل الانسه ريم
مراد : كنت عاارف انها مش هتهتم ..
ع العمووم .. دي هتبقي حجه عشان اتخلص منها
ومن غير ما احس باي ذنب
انس : بس يا سيدي ..
اصل ..
مراد : .. هه الموضوع خلص خلااص
انس : بس الانسه ريم ..
مراد : مالها ..
انس : اختفت ..
قام مراد وهوا مفزووع
مراد : ايـــــــــــه .. يعن يايه اختفت
انس : زي ما بقول لك سيدي
مراد : راحت فين ... ويعني ايه اختفت
انس : من ساعت ما كنت هنا الصبح ..
اول ما رجعت مالقتهااش
خرج مراد بسرعه هوا وانس .. عشان يدورو ع ريم
كانت ريم وقتها ... بتحاول توصل للفندق
لقت مجموعه شبااب وقفين
باين عليهم انهم من المنطقه ..
ريم : لو سمحتم ... انا عايزه اوصل للفندق
بس الي صدم ريم .. انها متعرفش اللغه التركيه ..
ريم : ياادي المصيبه .. محدش هيفهمني ... ..
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. مراااااااااااد
قرب شاب من الشباااب عليها
وبدا يتكلم معاهاا
مكنتش ريم فاهمه لغته .. بس فهمت انه عايز يوصها ع الفندق ..
ريم : شكرااا .. شكرااا جداا
راحت ريم مع الشبااب .. بس ممعرفتش .. ايه الي نوين عليه
اعد يدور عليها .. مش موجوده ف الفندق كله
طلع انس ع جناح زياد وميمي ..
وبعد ما استاذن بالدخول ..
ميمي : صباح الخير يا انس
دخل انس وهوا مش قادر ياخد نفسه
وبينهج
انس : مدام ميمي .. حضرتك ماشوفتيش انسه ريم
اتفجئت ميمي بسؤال انس
ميمي : لاا .. محصلش ..
انس : ااه .. انا اسف ع الازعاج
عن اذنكم ..
خرج وقتها زياد من الحماام
زياد : مين الي كان هنا
ميمي : ده انس .. بيسال ع ريم
اول ما سمع زياد اسم ريم ..
زياد : رييم .. مالها ريم
ميمي : واضح انه مش لاقيها .. يمكن راحت تتمشي ولا حاجه
لبس زياد الجاكت .. وخرج بسرعه ..
وهوا متجاهل كلام ميمي ..
ميمي : زيااااااااااااد .. راايح فيين
خرج زياد بسرعه يدور ع ريم
...
كنت ريم وقتها بتسال الناس ع سلسله
ريم : مشفتووش سلسله بالشكل ده ..
محدش شاف السلسله ..
فضلت ريم تدور ع السلسله ف اكتر من مكان ..
وبعد شويه ..
ريم : هوا انا فيين ..!!!!
اناا .. انا تهت ..
فين الفندق
كان من الطريق دده ..!!
لاا لااا من ده ؟؟؟ ..frown رمز تعبيري
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه مرااااد
الحقني .. frown رمز تعبيري
وقتها راح انس عند مراد ..
وبعد ما دخل انس ..
مراد : هاا .. في جديد
انس : بصرااحه .. اصل الانسه ريم
مراد : كنت عاارف انها مش هتهتم ..
ع العمووم .. دي هتبقي حجه عشان اتخلص منها
ومن غير ما احس باي ذنب
انس : بس يا سيدي ..
اصل ..
مراد : .. هه الموضوع خلص خلااص
انس : بس الانسه ريم ..
مراد : مالها ..
انس : اختفت ..
قام مراد وهوا مفزووع
مراد : ايـــــــــــه .. يعن يايه اختفت
انس : زي ما بقول لك سيدي
مراد : راحت فين ... ويعني ايه اختفت
انس : من ساعت ما كنت هنا الصبح ..
اول ما رجعت مالقتهااش
خرج مراد بسرعه هوا وانس .. عشان يدورو ع ريم
كانت ريم وقتها ... بتحاول توصل للفندق
لقت مجموعه شبااب وقفين
باين عليهم انهم من المنطقه ..
ريم : لو سمحتم ... انا عايزه اوصل للفندق
بس الي صدم ريم .. انها متعرفش اللغه التركيه ..
ريم : ياادي المصيبه .. محدش هيفهمني ... ..
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. مراااااااااااد
قرب شاب من الشباااب عليها
وبدا يتكلم معاهاا
مكنتش ريم فاهمه لغته .. بس فهمت انه عايز يوصها ع الفندق ..
ريم : شكرااا .. شكرااا جداا
راحت ريم مع الشبااب .. بس ممعرفتش .. ايه الي نوين عليه
وبعد ساعه ..
ريم : انا فيين .. مش ده الفندق ال انا اصدي عليه
ده اصلا مش فندق
بصت ريم للشااب .
لقت نظره مخيفه ف عنيه ..
ريم : انا .. اناا همشي .. شكرا ع المساعده
مسك الشاب ايد ريم ..
ريم : سيب اييدي .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
الحقوووني ..
كتم الشاب التاني بوء ريم ..
ودخلها عربيه ..
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. سبووني
مرااااااااااااااااااااااااااااااااد
وقتها .. كان زياد بيدور ع ريم ..
سال عليهاا .. نااس كتير
بس ... مافيش فيده
محدش شافهاا
كانت ريم وقتها ف العربيه .. منهااره وبتعيط
مش عارفه الشباب هيخدوها ل فين
جسمها كله بيتررعش ..
وبتردد : مرااااد .. اناا عايزه مرااد
ريم : انا فيين .. مش ده الفندق ال انا اصدي عليه
ده اصلا مش فندق
بصت ريم للشااب .
لقت نظره مخيفه ف عنيه ..
ريم : انا .. اناا همشي .. شكرا ع المساعده
مسك الشاب ايد ريم ..
ريم : سيب اييدي .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
الحقوووني ..
كتم الشاب التاني بوء ريم ..
ودخلها عربيه ..
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. سبووني
مرااااااااااااااااااااااااااااااااد
وقتها .. كان زياد بيدور ع ريم ..
سال عليهاا .. نااس كتير
بس ... مافيش فيده
محدش شافهاا
كانت ريم وقتها ف العربيه .. منهااره وبتعيط
مش عارفه الشباب هيخدوها ل فين
جسمها كله بيتررعش ..
وبتردد : مرااااد .. اناا عايزه مرااد
وبعد شويه ..
الشبااب : واضح ان في لجنه ف الطريق
بص شاب ع ريم .. لقاها نايمه ف الكرسي الي ورا
الشاب : مافيش قلق
ولو سالووك مين دي .. قول هلم اختي ونايمه
واول ما وصلو ع اللجنه
بص الظابط ليهم ..
..
وبص ف العربيه ..
وبعد لحظاات .. عددت العربيه من اللجنه
الشبااب : .. آآه .ز كويس انهم مخدوش بالهم منها
بص الشاب ورا .. مالقااش ريم
وقفو الشبااب العربيه بسرعه
الشاب : هربت ... رااحت فيين
لازم نلاقيها
واضح انها متعرفش المنطقه كوويس
فضلت رييم تجري .. بسرعه ..
وهيه بتبص وراهاا
الخووف اتملك جسمهاا
مكنتش عارفه هيه رايحه فين
بس اهم حاجه .. تجري من الشباااب
وبعد ما جريت ريم لمساافه كبييره ..
وهيه بتجري .. وقعت ف الارض
وبدات تاخد نفسها بصعووبه
وهيه حاطه اديها ع قلبها
ريم : م مرااااااااد .. انت فيييين ..
نزلت دمعه ريم ع خدها ..
وفجئه ..
وقفت عربيه قدامهاا ..
ونزل منها شااب
لمحت ريم .. مرااد
قامت ريم والفرحه مليه قلبها
ريم : م مـــرااااااااااااد
وقبل ما تكمل كلمتها
لقته الشااب الي خدها ف العربيه ..
قامت ريم .. ورجعت خطوتين لورا
قرب الشااب عليها اكتر واكتر
وقتها .. حست ريم بشخص واقف ورااهاا
وقفت ريم ف مكانها وحطت اديها ع وشها
وفجئه .. لمحت ريم الشاب بيبعد عنها
الي كان واقف قدامها ..
بصت ريم وراهاا .. لقته
زياد ....
ريم : ز زيــاد
زياد : اركبي العربيه
ركبت ريم العربيه .. وكانت خايفه ع زياد
خرجو الشبااب من العربيه التانيه
واحد فيهم كان معاه سلااح
اتصدمت ريم .. اول ما شافت السلااح
ريم : زيــــــــــــــــــــــــــــااااد .. خلي بااالك
وبعد لحظات
جريو الشباااب .. وركبو عربيتهم
نزلت ريم من العربيه ..
لقت زياد واقع ف الارض
وجسمه كله دم ..
ريم : زيـــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااااااد .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
رفعت ريم زياد ع كتفهاا ..
وحطته ف العربيه ".
ريم : زيــــــــــــــــــــــــااااد .. زياااد رد عليه
كان زياد وقتها .. مغم عليه
..
حاولت ريم تسووق العربيه
بس معرفتش ..
فضلت ريم ف العربيه ..
تناادي .. لاي حد ينقذهم ..
وبعد ساعتين
راح مراد تاني مره للنفدق
يسال اذا كانت رجعت ولا لاا
بس بردوو .. لسه مرجعتش ..
مراد : انس .. بلغ البوليس .. وخد حرااس
دورلي عليها ف كل مكاان
ومترجعش من غيرها ..
انس : اومرك سيدي ..
خد انس الحراس .. وراح عشان يدور ع ريم
وبعد نص ساعه
كان مراد اعد بره مستني ريم
طلع السلسله من جيبه .. وبص عليها
وقال لنفسه ..
لو كنت اعرف ان بسببك هفقدها ..
مكنتش فكرت ف الي حصل ..
يا ترا انتي فيين ...
لمح وقتها مرااد .. حد جي من بعييد
بص كويس ..
لقاهاا .. رييم ..
قام مراد مفزووع
وجري بسرعه عليهاا ..
لقي جسمها كله دم .
ووقعت ف الارض
مراد : ريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم .. حراااااااااااااااااااس
ريم : ز زيـــاد .. زياااد مجرووح
ف عربيه
الحقوو ..
مراد : ايييه .. زياااااااد ..
وقتها .. اغم علي ريم
مراد : رييم ردي عليه .. رييم
الشبااب : واضح ان في لجنه ف الطريق
بص شاب ع ريم .. لقاها نايمه ف الكرسي الي ورا
الشاب : مافيش قلق
ولو سالووك مين دي .. قول هلم اختي ونايمه
واول ما وصلو ع اللجنه
بص الظابط ليهم ..
..
وبص ف العربيه ..
وبعد لحظاات .. عددت العربيه من اللجنه
الشبااب : .. آآه .ز كويس انهم مخدوش بالهم منها
بص الشاب ورا .. مالقااش ريم
وقفو الشبااب العربيه بسرعه
الشاب : هربت ... رااحت فيين
لازم نلاقيها
واضح انها متعرفش المنطقه كوويس
فضلت رييم تجري .. بسرعه ..
وهيه بتبص وراهاا
الخووف اتملك جسمهاا
مكنتش عارفه هيه رايحه فين
بس اهم حاجه .. تجري من الشباااب
وبعد ما جريت ريم لمساافه كبييره ..
وهيه بتجري .. وقعت ف الارض
وبدات تاخد نفسها بصعووبه
وهيه حاطه اديها ع قلبها
ريم : م مرااااااااد .. انت فيييين ..
نزلت دمعه ريم ع خدها ..
وفجئه ..
وقفت عربيه قدامهاا ..
ونزل منها شااب
لمحت ريم .. مرااد
قامت ريم والفرحه مليه قلبها
ريم : م مـــرااااااااااااد
وقبل ما تكمل كلمتها
لقته الشااب الي خدها ف العربيه ..
قامت ريم .. ورجعت خطوتين لورا
قرب الشااب عليها اكتر واكتر
وقتها .. حست ريم بشخص واقف ورااهاا
وقفت ريم ف مكانها وحطت اديها ع وشها
وفجئه .. لمحت ريم الشاب بيبعد عنها
الي كان واقف قدامها ..
بصت ريم وراهاا .. لقته
زياد ....
ريم : ز زيــاد
زياد : اركبي العربيه
ركبت ريم العربيه .. وكانت خايفه ع زياد
خرجو الشبااب من العربيه التانيه
واحد فيهم كان معاه سلااح
اتصدمت ريم .. اول ما شافت السلااح
ريم : زيــــــــــــــــــــــــــــااااد .. خلي بااالك
وبعد لحظات
جريو الشباااب .. وركبو عربيتهم
نزلت ريم من العربيه ..
لقت زياد واقع ف الارض
وجسمه كله دم ..
ريم : زيـــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااااااد .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
رفعت ريم زياد ع كتفهاا ..
وحطته ف العربيه ".
ريم : زيــــــــــــــــــــــــااااد .. زياااد رد عليه
كان زياد وقتها .. مغم عليه
..
حاولت ريم تسووق العربيه
بس معرفتش ..
فضلت ريم ف العربيه ..
تناادي .. لاي حد ينقذهم ..
وبعد ساعتين
راح مراد تاني مره للنفدق
يسال اذا كانت رجعت ولا لاا
بس بردوو .. لسه مرجعتش ..
مراد : انس .. بلغ البوليس .. وخد حرااس
دورلي عليها ف كل مكاان
ومترجعش من غيرها ..
انس : اومرك سيدي ..
خد انس الحراس .. وراح عشان يدور ع ريم
وبعد نص ساعه
كان مراد اعد بره مستني ريم
طلع السلسله من جيبه .. وبص عليها
وقال لنفسه ..
لو كنت اعرف ان بسببك هفقدها ..
مكنتش فكرت ف الي حصل ..
يا ترا انتي فيين ...
لمح وقتها مرااد .. حد جي من بعييد
بص كويس ..
لقاهاا .. رييم ..
قام مراد مفزووع
وجري بسرعه عليهاا ..
لقي جسمها كله دم .
ووقعت ف الارض
مراد : ريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم .. حراااااااااااااااااااس
ريم : ز زيـــاد .. زياااد مجرووح
ف عربيه
الحقوو ..
مراد : ايييه .. زياااااااد ..
وقتها .. اغم علي ريم
مراد : رييم ردي عليه .. رييم
تاني يووم ..
صحيت ريم .. لقت نفسها ف اوضتها ف الفندق
بصت .. جمبها
لقت السلسله ع التسريحه ..
قامت ريم بسرعه
ريم : ال السلسله ... gasp رمز تعبيري
سمعت صوت .. جي من وراها
لفت وشها ..
لقته مراد
اعد ع الكرسي ..
مراد : انا لقتهاا ..
نزلت دمعه من عيون ريم .. وجريت ع مراد وحضنته
مراد : بتعيطي لييهه ..
ريم : كنت خااايفه .. خيافه وبنادي باسمك ..
كانو هيخطفووني ..
كنت وحييده ..
حضن مراد ريم وقال ..
مراد : كل حااجه انتهت خلااص
اعتبري الي حصل .. مجرد كبووس
وانتهي...
الحمد لله .. انك رجعتي سليمه
هديت رييم ..
انا مش مصدقه اني رجعت ..
ريم : آآه .. زياااااااااااااااااد ..
زيااد يا مرااد .. كاان ف العربيه
حط مراد اديه ع بووء ريم
مراد : زيااد كويس ..
حالته مش خطره ..
الضربه جات ف كتفه .. وهوا دلوقتي ف جناحه
مع ميمي ..
هديت رييم .. وابتسمت ..
ريم : انا اسفه .. اني ضيعت السلسله
مراد : مبحبش حد يتاسفلي
انا هخرج .. شويه وتحصليني تحت
بعد ما تخلصي لبس
ريم : حااااضر ^^
بصت ريم ع لبسها ..
ريم : صح مين الي غيرلي هدوومي امبارح
ابتسم مراد وقال ..
حصليني ع تحت ^^
وقفل البااب ..
سكتت ريم للحظاات ..
صحيت ريم .. لقت نفسها ف اوضتها ف الفندق
بصت .. جمبها
لقت السلسله ع التسريحه ..
قامت ريم بسرعه
ريم : ال السلسله ... gasp رمز تعبيري
سمعت صوت .. جي من وراها
لفت وشها ..
لقته مراد
اعد ع الكرسي ..
مراد : انا لقتهاا ..
نزلت دمعه من عيون ريم .. وجريت ع مراد وحضنته
مراد : بتعيطي لييهه ..
ريم : كنت خااايفه .. خيافه وبنادي باسمك ..
كانو هيخطفووني ..
كنت وحييده ..
حضن مراد ريم وقال ..
مراد : كل حااجه انتهت خلااص
اعتبري الي حصل .. مجرد كبووس
وانتهي...
الحمد لله .. انك رجعتي سليمه
هديت رييم ..
انا مش مصدقه اني رجعت ..
ريم : آآه .. زياااااااااااااااااد ..
زيااد يا مرااد .. كاان ف العربيه
حط مراد اديه ع بووء ريم
مراد : زيااد كويس ..
حالته مش خطره ..
الضربه جات ف كتفه .. وهوا دلوقتي ف جناحه
مع ميمي ..
هديت رييم .. وابتسمت ..
ريم : انا اسفه .. اني ضيعت السلسله
مراد : مبحبش حد يتاسفلي
انا هخرج .. شويه وتحصليني تحت
بعد ما تخلصي لبس
ريم : حااااضر ^^
بصت ريم ع لبسها ..
ريم : صح مين الي غيرلي هدوومي امبارح
ابتسم مراد وقال ..
حصليني ع تحت ^^
وقفل البااب ..
سكتت ريم للحظاات ..
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. يااا حيوااااااااااااان
ياااماامااااااااااااااااااا :((
ياااماامااااااااااااااااااا :((
وبعد شويه ..
نزلت ريم تحت ..
لقت مراد اعد مستنيها
راحت عنده .. ومبصتش ف وشه ..
ريم : هنرووحح فين انهرده
قام مراد وهوا مبتسم
مراد : مش بتبصيلي لييه ..
ريم : هه .. ه هنروووح فين انهرده
قرب مراد ع ريم ..
وقتها .. رجعت ريم بسرعه لورااا .. وهيه محرووجه
مراد : ههههههههههههههه .. انتي محرووجه مني
ريم : هه .. آآآآه ومتحرجش ليه
مراد : مش احنا متجوزين
بصت ريم ل مراد .. والابتسامه ع وشها
ومكملتش لحظات وقالت
مش انت قلت .. ان جوازنا ده .. عشان ال الميراث بس
همس مراد ف ودن ريم وقال ..
ولو رجعت ف قرااري ..
هتزعلي ..
نزلت ريم تحت ..
لقت مراد اعد مستنيها
راحت عنده .. ومبصتش ف وشه ..
ريم : هنرووحح فين انهرده
قام مراد وهوا مبتسم
مراد : مش بتبصيلي لييه ..
ريم : هه .. ه هنروووح فين انهرده
قرب مراد ع ريم ..
وقتها .. رجعت ريم بسرعه لورااا .. وهيه محرووجه
مراد : ههههههههههههههه .. انتي محرووجه مني
ريم : هه .. آآآآه ومتحرجش ليه
مراد : مش احنا متجوزين
بصت ريم ل مراد .. والابتسامه ع وشها
ومكملتش لحظات وقالت
مش انت قلت .. ان جوازنا ده .. عشان ال الميراث بس
همس مراد ف ودن ريم وقال ..
ولو رجعت ف قرااري ..
هتزعلي ..
فضلت ريم واقفه .. مصــــدومه
وفتحه بوئها ..
بص مراد ل ريم وقال ..
ههههههههههههههههه ....
للدرجه دي بتحبيني
ريم : ايـــــــــــــــــــــه .. ب بحبك ..
ميين قاال كده
مراد : ملمحك .. ^^
ريم : ممم محصلش ... انا مش بحبك
مراد : ع العمووم اركبي العربيه ..
لحد ما اطمن ع زياد
ريم : زيـــــــاد ..
مراد : عارف انك مش هتحبي تشوفيه ..
ريم : اهااا .. انا محرووجه بس
قوول له شكرا ..
مشي مراد وراح عند زياد ..
وقتها كانت ريم ف العربيه ..
ريم : كويس انه ماصرش اني ارووح معااه
وفتحه بوئها ..
بص مراد ل ريم وقال ..
ههههههههههههههههه ....
للدرجه دي بتحبيني
ريم : ايـــــــــــــــــــــه .. ب بحبك ..
ميين قاال كده
مراد : ملمحك .. ^^
ريم : ممم محصلش ... انا مش بحبك
مراد : ع العمووم اركبي العربيه ..
لحد ما اطمن ع زياد
ريم : زيـــــــاد ..
مراد : عارف انك مش هتحبي تشوفيه ..
ريم : اهااا .. انا محرووجه بس
قوول له شكرا ..
مشي مراد وراح عند زياد ..
وقتها كانت ريم ف العربيه ..
ريم : كويس انه ماصرش اني ارووح معااه
سكتت ريم للحظاات ..
وافتكرت كلاام مراد ..
(للدرجه دي بتحبيني )
ابتسمت ريم وقالت ل نفسها ..
انا فعلاا .. بحبك ^^
وافتكرت كلاام مراد ..
(للدرجه دي بتحبيني )
ابتسمت ريم وقالت ل نفسها ..
انا فعلاا .. بحبك ^^
*****
وقتها .. استاذن مراد انه يدخل
ميمي : زياااد .. مراد وريم جيين عشان يطمنو عليك
قام زياد بسرعه وقال ..
ريم .. رييم بره ..
دخليهاا ..
استغربت ميمي .. من اسلوب زياد
وبعد ما دخل مراد .. لوحده
مراد : انت كويس دلولقتي
زياد : اهاا .. كويس ..
هوا انت جيت لوحدك ..
مراد : اهاا .. ريم مستنياني تحت
بصت ميمي ل زياد ..
وقالت ..
هيه ريم بقت كويسه ..
مراد : اها بقت كويسه ..
انا همشي دلوقتي عشان مستنياني ..
خلي بالك من نفسك يا زياد ..
ميمي : زياااد .. مراد وريم جيين عشان يطمنو عليك
قام زياد بسرعه وقال ..
ريم .. رييم بره ..
دخليهاا ..
استغربت ميمي .. من اسلوب زياد
وبعد ما دخل مراد .. لوحده
مراد : انت كويس دلولقتي
زياد : اهاا .. كويس ..
هوا انت جيت لوحدك ..
مراد : اهاا .. ريم مستنياني تحت
بصت ميمي ل زياد ..
وقالت ..
هيه ريم بقت كويسه ..
مراد : اها بقت كويسه ..
انا همشي دلوقتي عشان مستنياني ..
خلي بالك من نفسك يا زياد ..
وقبل ما يخرج مراد قال ..
اه ع فكره .. ريم بتشكرك جداا ..
ابتسم زيااد وقال ..
ع ايه .. ده واجبي ..
مراد : عن اذنكم ..
وبعد ما خرج مراد ..
بصت ميمي ل زياد .. باستغرااب
ابتسامته الغريبه اول ما مراد قال ان ريم بتشكره
لهفته اول ما عرف انها جات مع مراد
خوفه عليها بمجرد انها .. اختفت
اه ع فكره .. ريم بتشكرك جداا ..
ابتسم زيااد وقال ..
ع ايه .. ده واجبي ..
مراد : عن اذنكم ..
وبعد ما خرج مراد ..
بصت ميمي ل زياد .. باستغرااب
ابتسامته الغريبه اول ما مراد قال ان ريم بتشكره
لهفته اول ما عرف انها جات مع مراد
خوفه عليها بمجرد انها .. اختفت
بدات ميمي .. تشك ف زياد
قالت ل نفسها : اهتمامه بيها .. غريب
مستحيل يكوون ...
لاا لاا اكيد لاا
قالت ل نفسها : اهتمامه بيها .. غريب
مستحيل يكوون ...
لاا لاا اكيد لاا
وقتهاا .....
نادر : انت متاكد من المعلوماات دي
الخادم : انا شايفها يا سيدي .. كانت خارجه من بيت فقير
وعيال صغيره بينادو عليها
وبيقوولو
هترجعي امته يا اختي ..
نادر : هههههه واخيرا اكتشفت خدعتك يا مراااد
المعلومات المهمه دي
وصلها للجد .. باسلوب غير مباشر
نادر : انت متاكد من المعلوماات دي
الخادم : انا شايفها يا سيدي .. كانت خارجه من بيت فقير
وعيال صغيره بينادو عليها
وبيقوولو
هترجعي امته يا اختي ..
نادر : هههههه واخيرا اكتشفت خدعتك يا مراااد
المعلومات المهمه دي
وصلها للجد .. باسلوب غير مباشر
ههههه وابقي وريني يا مرااد ... هتستولي ع الثروه ازااااي ..
ياترا ايه الي هيحصل ..
والجد هيعرف ان ريم فقيره وان مراد كدب عليه
ولا لاا ..
ومييمي .. هتكشف الي حصل ..
وان زياد بيحب ريم ولا لاا ..
وياترا مراد هيستولي ع الثروه ولا .. هيطرد منهاا
ومش هيبقي من نصيبه حاجه ..
وايه مصير ريم بعد كده ..
هيستمر زواجهم .. ولاا لا
كل ده هنعرفو ف الحلقه القادمه ..
والي هيه بعد الامتحاناات ^^
والجد هيعرف ان ريم فقيره وان مراد كدب عليه
ولا لاا ..
ومييمي .. هتكشف الي حصل ..
وان زياد بيحب ريم ولا لاا ..
وياترا مراد هيستولي ع الثروه ولا .. هيطرد منهاا
ومش هيبقي من نصيبه حاجه ..
وايه مصير ريم بعد كده ..
هيستمر زواجهم .. ولاا لا
كل ده هنعرفو ف الحلقه القادمه ..
والي هيه بعد الامتحاناات ^^

أضف تعليق