امتلاك الحلقة السادسة
مراد : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ... لااااااااالااااااااااااااا
مسكت ريم مراد وحضنته ..
ريم : مراااد ... اهدي مافيش حااجه
ده ده مجرد كابوووس
بدا وقتها مراد ياخد نفسه ببطء ...
وبعد لحظات .. بدا يستوعب الي بيحصل ..
اتفاجيء مراد وقتها .. ان ريم حضنااه وبتقوول له اهدي
حس مراد بدفء وحنان ريم والي عمره ما حسه قبل كده ..
وبرغم من كده ..
زق مراد ريم وصرخ ف وشها
مراد : آآآآآآآآآآآآآآآآه ابعدي عني ......
كانت باين الاحرااج ع وش مرااد ..
قالت ريم لنفسها ..
نظره الخجل الي اتملكت عنيه ..
فكرتني ب نظره سمير ..
برغم من قسوته وانه مش زي اي طفل عايش سنه
بس اول ما حضنته ...
هدي .. وبطل عياط
يشبه مراد .. برغم من قسوته
بس تصرفاته بتبقي عكس مشااعره ^^
خرج وقتها مراد من الاوضه بسرعه
ودخل الحمام وغسل وشه
بص ف المرايا ... وهوا حااسس احسااس
اول مره ف حياته يحس بيه
اول مره حد يهتم بيه ..
خرج مراد من الحمام ونادا ع انس
انس : نعم سيدي الشاب ..
مراد : جهز ريم عشان الحفله .. بتاعت انهرده
انس : حاضر ..
راح انس وقتها عشان يجهز ريم
وبعد سااعااات ..
مراد : ياالاا اتاخرنا .. الساعه بقت 6
نزلت ريم من ع السلم .. زي البرنسيسه ♥♥
ف كل مره جمالها بيزيد اكترر واكتر
ابتسم مراد ومد اديه ل ريم عشان تمسك ايده ..
مسكت ريم اديه وركبت معاه العربيه
وطوول الطريق .. مقدرش مراد يشيل نظره من عليها
وبعد شوويه ..
كانو وصلو الحفله
مسكت ريم مراد وحضنته ..
ريم : مراااد ... اهدي مافيش حااجه
ده ده مجرد كابوووس
بدا وقتها مراد ياخد نفسه ببطء ...
وبعد لحظات .. بدا يستوعب الي بيحصل ..
اتفاجيء مراد وقتها .. ان ريم حضنااه وبتقوول له اهدي
حس مراد بدفء وحنان ريم والي عمره ما حسه قبل كده ..
وبرغم من كده ..
زق مراد ريم وصرخ ف وشها
مراد : آآآآآآآآآآآآآآآآه ابعدي عني ......
كانت باين الاحرااج ع وش مرااد ..
قالت ريم لنفسها ..
نظره الخجل الي اتملكت عنيه ..
فكرتني ب نظره سمير ..
برغم من قسوته وانه مش زي اي طفل عايش سنه
بس اول ما حضنته ...
هدي .. وبطل عياط
يشبه مراد .. برغم من قسوته
بس تصرفاته بتبقي عكس مشااعره ^^
خرج وقتها مراد من الاوضه بسرعه
ودخل الحمام وغسل وشه
بص ف المرايا ... وهوا حااسس احسااس
اول مره ف حياته يحس بيه
اول مره حد يهتم بيه ..
خرج مراد من الحمام ونادا ع انس
انس : نعم سيدي الشاب ..
مراد : جهز ريم عشان الحفله .. بتاعت انهرده
انس : حاضر ..
راح انس وقتها عشان يجهز ريم
وبعد سااعااات ..
مراد : ياالاا اتاخرنا .. الساعه بقت 6
نزلت ريم من ع السلم .. زي البرنسيسه ♥♥
ف كل مره جمالها بيزيد اكترر واكتر
ابتسم مراد ومد اديه ل ريم عشان تمسك ايده ..
مسكت ريم اديه وركبت معاه العربيه
وطوول الطريق .. مقدرش مراد يشيل نظره من عليها
وبعد شوويه ..
كانو وصلو الحفله
لفتت ريم وقتها نظر كل المدعوين ف الحفله
واااااااااااااااااااااااااو .. سيد مرا عرف يختاار بجد
لايقيين ع بعض اوووي ... ♥♥
واضح انهم اتجوزو ع قصه حب ..
لايقيين ع بعض اوووي ... ♥♥
واضح انهم اتجوزو ع قصه حب ..
وقتها .. مراد كان سامع همسات الناس
والابتسامه مش مفارقه وشه
لحد ما جيه زيااد
وقتها .. رجع مرااد للواقع .. الي عايش فيه
زياد : شرفتنا ف الحفله يا مرااد
سلم مراد ع زياد ...
زياد : شرفتينا ف الحفله يا انسه ريم
وقبل ما يكمل زياد كلامه
لفت ريم وشها وهيه محرجه ..
وشدت ايد مراد وسرعت خطوتها
ريم : عن اذنك ..
اتصدم زياد من تصرف ريم المفاجيء
شدت ريم مراد وبعددت عن زياد
وقتها .. سمعت صووت دووشه
جي من برا الحفله
ريم : الصوت ده مش غريب عليه
بصت ريم من الشبااك ... واتصدمت اول ما شافته
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. جيميي..
خرجت ريم بره الحفله بسرعه .. وجريت ع جيمي
حضنها جيمي وهوا فرحاان .. ومصدووم من شكلهاا ..
جيمي : رييييييييييم .. مش مصدق اني شوفتك تااني
انتي اتغيرتي كده لييه
ةايه الي حصل
ريم : حصل حااجاات كتير ... بس مش وقته احكيلك ع حاجه ..
الناااس بتبص علينا
وقتها .. جيه مراد عشان يفهم في ايه
مراد : ايه الي بيحصل هنااا .. ومين ده
جيمي : انت ........... انت الي خطفت اختي
مسك جيمي مراد من قميصه ..
وهوا متعصب @@
مراد : ممكن تهدااا ..
انا عايزك ع انفرااد ..
جيمي : ماافيش دااعي للانفرااد .. انا هاخد اختي وامشي
وقتها ... لف جيمي وشه .. لقي الحرااس واقفين وراه
مراد : تعالي معايا وبهدوووء ..، احسن لك
راح جيمي مع مراد ..
جيمي : انا مش هسمحك ع ال انت عملته ... انا هاخد اختي وامشي
انت فااكر اييه .. كل حاجه تشتريها بفلووسك
طلع وقتها مراد مبلغ من المال
وحطه ف جيب جيمي
طلع جيمي .. الفلوس
جيمي : ايه ده ...!!
مراد : ده 4 الاف .. انا كنت متفق ع ريم ع الفين
دول اعتقد انهم كفايا عشان يسكتووك .
وقتها جات ريم وهيه خايفه احسن تكون حصلت مشده .. بين جيمي ومراد
واول ما وصلت ..
جيمي : حببتي يا اختي .. الف مبرووك
مش تقوولي انك اتجوزتي
اصل ولاد الحرام .. قالو انك بعتي نفسك بالفلووس
بس طالما اتجوزتي .. ف انا مطمن عليكي
ريم : !!! قبضت كااام ...؟؟
جيمي : فلوووس كتير .. كفايا اني ادفع الايجاار واهتم بالاطفال
ريم : اييييييييييييييه .. انت لحد دلوقتي مادفعتش الايجاار
جييمي : هه !! انا ا اناا .. انا ورايا معااد دلوقتي .. عن اذنك
حاولي انك تزوري الاطفال قريب
عشان انتي وحشاهم اوووي
بصت ريم ل مراد ..
ريم : هحااول
جيمي : عن اذنكو بقي ^^
وبعد مشي جيمي
رجعت ريم هيه ومراد ع الحفله
وقتها قابلهم زياد ..
زياد : ايه الي حصل ... انا سمعت ان في حد ضايقك يا مراد
مراد : لا ده مجرد شااب .. كان عايز يدخل الحفله وانا خرجته
زياد : انا مش عارف ايه الهمجيه دي ...
بصت ريم ل زياد بعصبيه ..!
ولفت وشها ..
زياد : انتي متضايقه من حاجه يا انسه ريم
مراد : لا اصلها تعبانه شويه ..
خدها يا زياد وخليها تشم هوا عقبال ما اسلم ع عمي ..
زياد: اكييد ^^
وقتها .. اتحرجت ريم .. واتضاايقت من تصرف مراد ...!!
وبعد ما خد زياد ريم ل جنينه القصر
فضلت ريم ماشيه بعيد عنه وهيه حسه باحرااج
زياد : الجو برد عليكي
ريم : هه ..!!
خلع زياد جاكت بدلته وحطه ع كتف ريم
ريم : مكنش في دااعي ..
انا كويسه ..
زياد : قراتي الرساله ..
ريم : الجو مش برد للدرجه $$
زياد : ليه بتحاولي تغري الموضووع
قراتي الرساله
ريم : ارجووك .. انا مش عايزه اتكلم ف الموضووع ده
قااطع زياد كلام ريم ومسك اديها
زياد : انا كنت صادق ف كل كلمه انا قلتها ..
قرب زياد ع ريم اكتر واكتر
حست ريم برعشه ف جسمها كله
ريم : عن اذنك ..
جريت ريم ووقعت جاكت زياد ع الارض
واول ما دخلت الحفله ..
ريم : مرااد ..
مراد : ماالك .. ايه الي حصل
ريم : محصلش حاجه ..
مراد : امال وشك احمر ليه .. كده محصلش حاجه
.. وقتها .. اشتغلت الاغينه الي المفرووض
كل زووج يرقع فيها مع زوجته ..
الحاجاات دي ف الحفلات الراقيه .. مالنااش دعوه بيها
احم احم . المهم
والابتسامه مش مفارقه وشه
لحد ما جيه زيااد
وقتها .. رجع مرااد للواقع .. الي عايش فيه
زياد : شرفتنا ف الحفله يا مرااد
سلم مراد ع زياد ...
زياد : شرفتينا ف الحفله يا انسه ريم
وقبل ما يكمل زياد كلامه
لفت ريم وشها وهيه محرجه ..
وشدت ايد مراد وسرعت خطوتها
ريم : عن اذنك ..
اتصدم زياد من تصرف ريم المفاجيء
شدت ريم مراد وبعددت عن زياد
وقتها .. سمعت صووت دووشه
جي من برا الحفله
ريم : الصوت ده مش غريب عليه
بصت ريم من الشبااك ... واتصدمت اول ما شافته
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. جيميي..
خرجت ريم بره الحفله بسرعه .. وجريت ع جيمي
حضنها جيمي وهوا فرحاان .. ومصدووم من شكلهاا ..
جيمي : رييييييييييم .. مش مصدق اني شوفتك تااني
انتي اتغيرتي كده لييه
ةايه الي حصل
ريم : حصل حااجاات كتير ... بس مش وقته احكيلك ع حاجه ..
الناااس بتبص علينا
وقتها .. جيه مراد عشان يفهم في ايه
مراد : ايه الي بيحصل هنااا .. ومين ده
جيمي : انت ........... انت الي خطفت اختي
مسك جيمي مراد من قميصه ..
وهوا متعصب @@
مراد : ممكن تهدااا ..
انا عايزك ع انفرااد ..
جيمي : ماافيش دااعي للانفرااد .. انا هاخد اختي وامشي
وقتها ... لف جيمي وشه .. لقي الحرااس واقفين وراه
مراد : تعالي معايا وبهدوووء ..، احسن لك
راح جيمي مع مراد ..
جيمي : انا مش هسمحك ع ال انت عملته ... انا هاخد اختي وامشي
انت فااكر اييه .. كل حاجه تشتريها بفلووسك
طلع وقتها مراد مبلغ من المال
وحطه ف جيب جيمي
طلع جيمي .. الفلوس
جيمي : ايه ده ...!!
مراد : ده 4 الاف .. انا كنت متفق ع ريم ع الفين
دول اعتقد انهم كفايا عشان يسكتووك .
وقتها جات ريم وهيه خايفه احسن تكون حصلت مشده .. بين جيمي ومراد
واول ما وصلت ..
جيمي : حببتي يا اختي .. الف مبرووك
مش تقوولي انك اتجوزتي
اصل ولاد الحرام .. قالو انك بعتي نفسك بالفلووس
بس طالما اتجوزتي .. ف انا مطمن عليكي
ريم : !!! قبضت كااام ...؟؟
جيمي : فلوووس كتير .. كفايا اني ادفع الايجاار واهتم بالاطفال
ريم : اييييييييييييييه .. انت لحد دلوقتي مادفعتش الايجاار
جييمي : هه !! انا ا اناا .. انا ورايا معااد دلوقتي .. عن اذنك
حاولي انك تزوري الاطفال قريب
عشان انتي وحشاهم اوووي
بصت ريم ل مراد ..
ريم : هحااول
جيمي : عن اذنكو بقي ^^
وبعد مشي جيمي
رجعت ريم هيه ومراد ع الحفله
وقتها قابلهم زياد ..
زياد : ايه الي حصل ... انا سمعت ان في حد ضايقك يا مراد
مراد : لا ده مجرد شااب .. كان عايز يدخل الحفله وانا خرجته
زياد : انا مش عارف ايه الهمجيه دي ...
بصت ريم ل زياد بعصبيه ..!
ولفت وشها ..
زياد : انتي متضايقه من حاجه يا انسه ريم
مراد : لا اصلها تعبانه شويه ..
خدها يا زياد وخليها تشم هوا عقبال ما اسلم ع عمي ..
زياد: اكييد ^^
وقتها .. اتحرجت ريم .. واتضاايقت من تصرف مراد ...!!
وبعد ما خد زياد ريم ل جنينه القصر
فضلت ريم ماشيه بعيد عنه وهيه حسه باحرااج
زياد : الجو برد عليكي
ريم : هه ..!!
خلع زياد جاكت بدلته وحطه ع كتف ريم
ريم : مكنش في دااعي ..
انا كويسه ..
زياد : قراتي الرساله ..
ريم : الجو مش برد للدرجه $$
زياد : ليه بتحاولي تغري الموضووع
قراتي الرساله
ريم : ارجووك .. انا مش عايزه اتكلم ف الموضووع ده
قااطع زياد كلام ريم ومسك اديها
زياد : انا كنت صادق ف كل كلمه انا قلتها ..
قرب زياد ع ريم اكتر واكتر
حست ريم برعشه ف جسمها كله
ريم : عن اذنك ..
جريت ريم ووقعت جاكت زياد ع الارض
واول ما دخلت الحفله ..
ريم : مرااد ..
مراد : ماالك .. ايه الي حصل
ريم : محصلش حاجه ..
مراد : امال وشك احمر ليه .. كده محصلش حاجه
.. وقتها .. اشتغلت الاغينه الي المفرووض
كل زووج يرقع فيها مع زوجته ..
الحاجاات دي ف الحفلات الراقيه .. مالنااش دعوه بيها
احم احم . المهم
وقتها .. مسك مراد ايد ريم عشان يرقص معاها
رقصهم .. لفت نظر كل الموجودين ف الحفله
رقصهم .. لفت نظر كل الموجودين ف الحفله
وبعد ما الرقصه خلصت
استاذن مراد عشان يمشي هوا وريم
واول ما طلع من الحفله ..
كان انس واقف بره .. بالعربيه
انس : ايه رئيك ف الحفله يا انسه ريم
عرفتي تتاقلمي ..
ريم : اهاا .. كانت حفله كويسه
وقبل ما تكمل كلامها .. قاطعها مراد بكلامه وهوا متعصب وقال
كويسه اييه .. انتي معرفتيش تعملي اي حاجه اتدربنا عليها
واحرجتيني انتي واخووكي ..
ولفتو انظاار الناااس ليه ..
انتي غبيه .. ومابتتعلميش
وقتها .. الكلام اثر ف ريم جداا
لدرجه انها محستش بدموعها من عنيها
سمع مراد صوت زياد جي من وراه
زياد : فيي اييه .. ايه الي حصل يا مراد
وليه الانسه ريم بتعيط ..
مراد : دي حاجه مالكش دعوه بيها
زياد : يعني اييه .. انت مابتعرفش تتعامل مع البناات
انت مش شاايف اسلووبك خلاها تعيط ازااي
مسك مراد كتف ريم وشدها عليه
مراد : انا اعاملها زي ما انا عايز طالما هيه ملكي
اتعصب زيااد ومسك مراد من كتفه .. وقال
زياد : انت بتعاملها كانها سلعه تبيع وتشتري فيهاا
مسكت ريم ايد زيااد .. عشان تهديه
قالت والدموع ف عنيها
ريم : حصل خيير .. انا الي متصرفتش كووويس
ده غلطي انا .. ، انا الي احرجته
وقتها .. مسك مراد ايد ريم
وشدها عليه
وفجئه .....
زياد : مرااااااااااااااااااااد ..@@@
ريم 0
ياترا .. مراد عمل ايه
وايه الي هيحصل مع ريم زياد
وياترا .. زياد هيبعد عن ريم
ولا حبه هيزييد
وليه مراد اتصرف بالطريقه دي ..
وكان غلاضه ايه ..
كل ده هنعرفه ف الحلقه الجيه
استاذن مراد عشان يمشي هوا وريم
واول ما طلع من الحفله ..
كان انس واقف بره .. بالعربيه
انس : ايه رئيك ف الحفله يا انسه ريم
عرفتي تتاقلمي ..
ريم : اهاا .. كانت حفله كويسه
وقبل ما تكمل كلامها .. قاطعها مراد بكلامه وهوا متعصب وقال
كويسه اييه .. انتي معرفتيش تعملي اي حاجه اتدربنا عليها
واحرجتيني انتي واخووكي ..
ولفتو انظاار الناااس ليه ..
انتي غبيه .. ومابتتعلميش
وقتها .. الكلام اثر ف ريم جداا
لدرجه انها محستش بدموعها من عنيها
سمع مراد صوت زياد جي من وراه
زياد : فيي اييه .. ايه الي حصل يا مراد
وليه الانسه ريم بتعيط ..
مراد : دي حاجه مالكش دعوه بيها
زياد : يعني اييه .. انت مابتعرفش تتعامل مع البناات
انت مش شاايف اسلووبك خلاها تعيط ازااي
مسك مراد كتف ريم وشدها عليه
مراد : انا اعاملها زي ما انا عايز طالما هيه ملكي
اتعصب زيااد ومسك مراد من كتفه .. وقال
زياد : انت بتعاملها كانها سلعه تبيع وتشتري فيهاا
مسكت ريم ايد زيااد .. عشان تهديه
قالت والدموع ف عنيها
ريم : حصل خيير .. انا الي متصرفتش كووويس
ده غلطي انا .. ، انا الي احرجته
وقتها .. مسك مراد ايد ريم
وشدها عليه
وفجئه .....
زياد : مرااااااااااااااااااااد ..@@@
ريم 0
ياترا .. مراد عمل ايه
وايه الي هيحصل مع ريم زياد
وياترا .. زياد هيبعد عن ريم
ولا حبه هيزييد
وليه مراد اتصرف بالطريقه دي ..
وكان غلاضه ايه ..
كل ده هنعرفه ف الحلقه الجيه

أضف تعليق