امتلاك الحلقة السابعة
ابتسم زيااد وقرب من ريم ..
زياد : كنت عارف انك بتبدليني نفس الاحساااس
ريم : ابعد عني .. انا لازم امشي
زقت ريم زيااد وجريت ع البااب
وقتها .. لحقها زيااد وكتفهاا ..
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه سبني
زياد : مش هسمح لك تبعدي عني ..
قفل وقتها زيااد البااب بالمفتااح
ورمااه من البلكوونه ..
ريم : آآآآآآآآآآآآآه انا عايزه امشي من هناااا
مرااااااااااااااااااااااااااد ..
كتم زياد بووء ريم ..
زياد : متنكريش احسااسك ..
انا عارف انك بتحبيني زي ما بحبك ..
زقت ريم ايد زياد ورجعت لورا ..
قرب زياد ع ريم
زياد : انا مش بحاول اخوفك ..
انا عارف انك معجبه بيه .. كان باين عليكي .. ع نظره عنيكي
كنت حاسس باهتماامك
مسك زياد ايد ريم وقال ..
زياد : ريم انا بسالك للمره الاخيره ..
انتي بتحبيني ..
غمضت ريم عنيها ونزلت دمعه منها ..
ريم : انا مابنكرش احساسي اتجاهك ..
انا فعلا اعجبت بيك بس انا ,..
وقبل ما تكمل ريم كلامها ..
حضنها زياد .. وقال
كنت حاسس .. انك معجبه بيه زي ما انا معجب بيكي
بس انا مش معجب بس ..
انا بحبك.....
اتصدمت ريم .. ومعرفتش ترد تقوول ايه
ريم : ابعد عني ....
بعد زياد عن ريم وقال : .. اسف .. مقدرتش اسيطر ع مشاعري ^^
تعالي معايا ..
مسك زياد ايد ريم
ريم : انت هتوديني فيين
دخل زياد اوضه .. كان فيها صندووق
ملفووف بشريط هديا
مسك زياد الصندوق ..
زياد : اتفضلي .. ^^ ..
ريم : اده ..
مسكت زياد الصندووق وفتحته ..
لقتها عروسه
طلعت ريم العرووسه .. وكانت متفجئه بيهاا
كانت جمييله اووووي ... oo
زياد : كنت عارف انك بتبدليني نفس الاحساااس
ريم : ابعد عني .. انا لازم امشي
زقت ريم زيااد وجريت ع البااب
وقتها .. لحقها زيااد وكتفهاا ..
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه سبني
زياد : مش هسمح لك تبعدي عني ..
قفل وقتها زيااد البااب بالمفتااح
ورمااه من البلكوونه ..
ريم : آآآآآآآآآآآآآه انا عايزه امشي من هناااا
مرااااااااااااااااااااااااااد ..
كتم زياد بووء ريم ..
زياد : متنكريش احسااسك ..
انا عارف انك بتحبيني زي ما بحبك ..
زقت ريم ايد زياد ورجعت لورا ..
قرب زياد ع ريم
زياد : انا مش بحاول اخوفك ..
انا عارف انك معجبه بيه .. كان باين عليكي .. ع نظره عنيكي
كنت حاسس باهتماامك
مسك زياد ايد ريم وقال ..
زياد : ريم انا بسالك للمره الاخيره ..
انتي بتحبيني ..
غمضت ريم عنيها ونزلت دمعه منها ..
ريم : انا مابنكرش احساسي اتجاهك ..
انا فعلا اعجبت بيك بس انا ,..
وقبل ما تكمل ريم كلامها ..
حضنها زياد .. وقال
كنت حاسس .. انك معجبه بيه زي ما انا معجب بيكي
بس انا مش معجب بس ..
انا بحبك.....
اتصدمت ريم .. ومعرفتش ترد تقوول ايه
ريم : ابعد عني ....
بعد زياد عن ريم وقال : .. اسف .. مقدرتش اسيطر ع مشاعري ^^
تعالي معايا ..
مسك زياد ايد ريم
ريم : انت هتوديني فيين
دخل زياد اوضه .. كان فيها صندووق
ملفووف بشريط هديا
مسك زياد الصندوق ..
زياد : اتفضلي .. ^^ ..
ريم : اده ..
مسكت زياد الصندووق وفتحته ..
لقتها عروسه
طلعت ريم العرووسه .. وكانت متفجئه بيهاا
كانت جمييله اووووي ... oo
زياد : عجبتك ..
ريم : مقدرش .. مقدرش اخدها
زي ما مقدرش ابقي معاك دلوقتي ..
انا واحده متجوزه
مسك زياد ريم من كتفها وهوا متعصب ..
زياد : انا مش معتبرك متجووزه ومتفكرنيش بكده ...
انتي من هنا ورايح حببتي .. فاهمه يعني اييه
حست وقتها ريم بخووف دخل قلبها ...
مستحيل يكون ده الانساان الي اعجبت بيه
واتخيلته فارس احلمها ...
ريم : مقدرش .. مقدرش اخدها
زي ما مقدرش ابقي معاك دلوقتي ..
انا واحده متجوزه
مسك زياد ريم من كتفها وهوا متعصب ..
زياد : انا مش معتبرك متجووزه ومتفكرنيش بكده ...
انتي من هنا ورايح حببتي .. فاهمه يعني اييه
حست وقتها ريم بخووف دخل قلبها ...
مستحيل يكون ده الانساان الي اعجبت بيه
واتخيلته فارس احلمها ...
ريم : انا .. انا عايزه امشي من هنااا
زياد : مش هتمشي من هنا غير ع حالتين .. يا اما ميته .. ياما ملكي ..
حطت ريم اديها ع بؤها .. وجسمها بدا يترعش ..
ابتسم زيااد وقال ..
خوفتك صح .. ^^
انتي اكيد عايزه ترتااحي ..
ريم : انا مش عايزه حااجه
زياد : انا محضر لك الحماام .. تقدري تتدخلي وتخدي حماام سخن .. وبعدين تنامي
لسه قدامنا بكره يووم طوويل اوووي ..
ريم : بس انا ..
بص زياد ل ريم نظره كلا شر ..
زياد : ما بسش ... ادخلي زي ما قلت لك
دخلت ريم بالحماام بسرعه وقفلت ع نفسها ...بصت ع شبااك الحماام ..
لقته حديد ....
ريم : انا لازم اخرج من هناا .. انا عايزه مرااد ..
زياد : مش هتمشي من هنا غير ع حالتين .. يا اما ميته .. ياما ملكي ..
حطت ريم اديها ع بؤها .. وجسمها بدا يترعش ..
ابتسم زيااد وقال ..
خوفتك صح .. ^^
انتي اكيد عايزه ترتااحي ..
ريم : انا مش عايزه حااجه
زياد : انا محضر لك الحماام .. تقدري تتدخلي وتخدي حماام سخن .. وبعدين تنامي
لسه قدامنا بكره يووم طوويل اوووي ..
ريم : بس انا ..
بص زياد ل ريم نظره كلا شر ..
زياد : ما بسش ... ادخلي زي ما قلت لك
دخلت ريم بالحماام بسرعه وقفلت ع نفسها ...بصت ع شبااك الحماام ..
لقته حديد ....
ريم : انا لازم اخرج من هناا .. انا عايزه مرااد ..
وقتها مراد كان ف الاوضه ..
كان اعد ع السرير بيقرا كتاب ..
انشغل تفكيره وقتها ب ريم ..
قال مراد ل نفسه .. : مقومتش ... لييه
ليه ممنعتهووش ورجعت ..
قفل مراد الكتاب وهوا متعصب وقال ..
اصلا متفرقش معاايااا ..
انا اخيرا اتخلصت منها .. وهتتكتب الثروه كلها باسمي
مابقتش محتاجهاا ..
خليها تعيش حياتها بعيد عني ..
كان اعد ع السرير بيقرا كتاب ..
انشغل تفكيره وقتها ب ريم ..
قال مراد ل نفسه .. : مقومتش ... لييه
ليه ممنعتهووش ورجعت ..
قفل مراد الكتاب وهوا متعصب وقال ..
اصلا متفرقش معاايااا ..
انا اخيرا اتخلصت منها .. وهتتكتب الثروه كلها باسمي
مابقتش محتاجهاا ..
خليها تعيش حياتها بعيد عني ..
قفل وقتها مراد الكتاب وشد الغطا عليه عشان ينام
..
مراد : ريحتها ماليه السرير ..
مسك مراد المخده وقربها عليه ..
وحضنا ..
شم ريحه ريم كانها نايمه جمبه
فتح مراد عنيه وهوا متضاايق ومتعصب
قام ورمي المخده ع الارض
مراد : انا لازم اولع ف اي حااجه ريحتها فيهاا
لازم انساااهاا ..
نام مراد ولف وشه وهوا مخنووق
سمع وقتها صوت انس بينادي عليه
انس : انا جبتلك العشا يا سيدي ..
دخل انس بالاكل ع مراد ..
وحطه جمبه ع الترابيزه ..
لف مراد وشه وقام
.....
مراد : ايه ده ...
انس : ده الزوشي .. طلبت مني انسه ريم اني احضرهولك ع العشا
انهرده الصبح ...
قام مراد وهوا متعصب ومخنووق
بص ع الاكل ...
ورجع بص ل انس ...
وفجئه .. قام من ع السرير ومسك انس وخبطه ف الحيطه
مراد : رااحت فيين .. انطق وقوول لي
انس : سيدي .. اصدك ع ميين
مراد : رييم .. فيين ريييم .. وراحت فين مع زياد
انس : راحو ع الشليه الي ع البحر ..
لبس مراد هدومه بسرعه ونزل ع السلم ..
انس : سيدي انت كده هطبوظ الخطه ..
احنا اتفقناا وانا عملت المستحيل عشان اوصل ل سيد زياد ان ريم بتحبه ..
اتجاهل مراد كلام انس
وجري بسرعه عشان يرجع ريم ..
وقتها ..
..
مراد : ريحتها ماليه السرير ..
مسك مراد المخده وقربها عليه ..
وحضنا ..
شم ريحه ريم كانها نايمه جمبه
فتح مراد عنيه وهوا متضاايق ومتعصب
قام ورمي المخده ع الارض
مراد : انا لازم اولع ف اي حااجه ريحتها فيهاا
لازم انساااهاا ..
نام مراد ولف وشه وهوا مخنووق
سمع وقتها صوت انس بينادي عليه
انس : انا جبتلك العشا يا سيدي ..
دخل انس بالاكل ع مراد ..
وحطه جمبه ع الترابيزه ..
لف مراد وشه وقام
.....
مراد : ايه ده ...
انس : ده الزوشي .. طلبت مني انسه ريم اني احضرهولك ع العشا
انهرده الصبح ...
قام مراد وهوا متعصب ومخنووق
بص ع الاكل ...
ورجع بص ل انس ...
وفجئه .. قام من ع السرير ومسك انس وخبطه ف الحيطه
مراد : رااحت فيين .. انطق وقوول لي
انس : سيدي .. اصدك ع ميين
مراد : رييم .. فيين ريييم .. وراحت فين مع زياد
انس : راحو ع الشليه الي ع البحر ..
لبس مراد هدومه بسرعه ونزل ع السلم ..
انس : سيدي انت كده هطبوظ الخطه ..
احنا اتفقناا وانا عملت المستحيل عشان اوصل ل سيد زياد ان ريم بتحبه ..
اتجاهل مراد كلام انس
وجري بسرعه عشان يرجع ريم ..
وقتها ..
ريم كانت ف الحماام ..
زياد : انا مش ساامع صووت مايه ليه .. اوعي تكوني بتفكري تهربي
ريم : لاااااا لااا انا .. اناا بغير هدومي مش اكتر
شغلت ريم المايا وفضلت اعده ف زاويا ف الحماام
بتعيط ..
بتفكرر تهرب ازاااي ..
وبعد شويه .. خرجت ريم من الحماام
لقت زياد واقف بره مستنياها ..
زياد : خرجتي اخيرا ..
ريم : انا عايزه اناام ..
انا تعبانه ..
زياد : دي هبقي اوضتك .. نامي فيها
وانا هنام ف الاوضه الي هناك
ولو احتجتي حاجه .. قوليلي
ريم : حاضر ..
دخلت ريم الاوضه
وقفلت البااب ..
كانت الاوضه بشبابيك من حديد
مفيش حاجه مفتوحه غير البلكونه الي ف الصاله ..
دخلت ريم الاوضه وعملت نفسها نايمه
وبعد نص سااعه
حست ب هدوووء ف الصاله
ريم : اكيد ناام ..
قامت ريم بهدووء وفتحت البااب
ملقتش حد ف الصاله
مشيت ريم بهدوووء وراحت نحيت البلكونه ..
واول ما فتحتها ,..
وقفت ع السوور .. وحاولت تنط منها
كانت المساافه مش بعيده اووي
بس ممكن تتاذي لو نطت
وقبل ما تنط ريم ..
اتفجئت ب زياد مسكها من وسطها وشدها ع جوه
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه سبني .. سبنيييي
كتفها زيااد من اديها وشدها ..
واعدها ف الارض ..
زياد : كنت حاااسس .. انك هتهربي ..
كتف زياد رجل ريم واديها وربطها ف كرسي الانتريه ف الصاله
ريم : سبني .. خليني امشي من هناااااا
زياد : مش هخليكي تبعدي وترمي مشااعرك ورااكي
انا عارف انك بتحبيني
صرخت ريم وقالت
كنت .. كنت بحبك ...... كنت معجبه بيييييييك
كنت....!!!
دلوقتي انا مش بحبك ... انا بحب ..
وقبل ما تكمل كلمتها ..
كتم زياد بؤها وقال : مش هصدق الي بتقووليه .. مهما عملتي
انا عارف انك بتحبيني
قام زياد وجاب منديل .. وكتم بيه بووء ريم ..
زياد : وفري كلامك ..
انتي اخترتيني اناا
نزلت وقتها دمووع ريم ع وشها
وهيه بتصرخ باسم مرااد
بس بصووت مكتووم .....
قام زياد وولع سجار ..
زياد : انا مش هصدق الكدب الي قولتيه .. متحوليش حته تقنعيني بييه
وقتها سمع زيااد صوت بواب الشليه ع السلم
بيخبط ع البااب
البواب : انا كنت ساامع صووت جوه ..
رمي زياد السجاره بسرعه ع الارض وجري عشان يشوف مين الي بيخبط ع البااب
حاولت ريم تطلع صووت .. وتبين ان في حد جوه
بس البوااب محسش
فضل زياد بااصص من العين السحريه .. لحد ما مشي البوااب
كان زياد سامع انين ريم
لف زياد وشه وقال .. متحوليش .. مشيي
اتصدم زيااد لما لقي السجااده بتولع ...
وبدا الدخان يملي المكاان
زياد : انا مش ساامع صووت مايه ليه .. اوعي تكوني بتفكري تهربي
ريم : لاااااا لااا انا .. اناا بغير هدومي مش اكتر
شغلت ريم المايا وفضلت اعده ف زاويا ف الحماام
بتعيط ..
بتفكرر تهرب ازاااي ..
وبعد شويه .. خرجت ريم من الحماام
لقت زياد واقف بره مستنياها ..
زياد : خرجتي اخيرا ..
ريم : انا عايزه اناام ..
انا تعبانه ..
زياد : دي هبقي اوضتك .. نامي فيها
وانا هنام ف الاوضه الي هناك
ولو احتجتي حاجه .. قوليلي
ريم : حاضر ..
دخلت ريم الاوضه
وقفلت البااب ..
كانت الاوضه بشبابيك من حديد
مفيش حاجه مفتوحه غير البلكونه الي ف الصاله ..
دخلت ريم الاوضه وعملت نفسها نايمه
وبعد نص سااعه
حست ب هدوووء ف الصاله
ريم : اكيد ناام ..
قامت ريم بهدووء وفتحت البااب
ملقتش حد ف الصاله
مشيت ريم بهدوووء وراحت نحيت البلكونه ..
واول ما فتحتها ,..
وقفت ع السوور .. وحاولت تنط منها
كانت المساافه مش بعيده اووي
بس ممكن تتاذي لو نطت
وقبل ما تنط ريم ..
اتفجئت ب زياد مسكها من وسطها وشدها ع جوه
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه سبني .. سبنيييي
كتفها زيااد من اديها وشدها ..
واعدها ف الارض ..
زياد : كنت حاااسس .. انك هتهربي ..
كتف زياد رجل ريم واديها وربطها ف كرسي الانتريه ف الصاله
ريم : سبني .. خليني امشي من هناااااا
زياد : مش هخليكي تبعدي وترمي مشااعرك ورااكي
انا عارف انك بتحبيني
صرخت ريم وقالت
كنت .. كنت بحبك ...... كنت معجبه بيييييييك
كنت....!!!
دلوقتي انا مش بحبك ... انا بحب ..
وقبل ما تكمل كلمتها ..
كتم زياد بؤها وقال : مش هصدق الي بتقووليه .. مهما عملتي
انا عارف انك بتحبيني
قام زياد وجاب منديل .. وكتم بيه بووء ريم ..
زياد : وفري كلامك ..
انتي اخترتيني اناا
نزلت وقتها دمووع ريم ع وشها
وهيه بتصرخ باسم مرااد
بس بصووت مكتووم .....
قام زياد وولع سجار ..
زياد : انا مش هصدق الكدب الي قولتيه .. متحوليش حته تقنعيني بييه
وقتها سمع زيااد صوت بواب الشليه ع السلم
بيخبط ع البااب
البواب : انا كنت ساامع صووت جوه ..
رمي زياد السجاره بسرعه ع الارض وجري عشان يشوف مين الي بيخبط ع البااب
حاولت ريم تطلع صووت .. وتبين ان في حد جوه
بس البوااب محسش
فضل زياد بااصص من العين السحريه .. لحد ما مشي البوااب
كان زياد سامع انين ريم
لف زياد وشه وقال .. متحوليش .. مشيي
اتصدم زيااد لما لقي السجااده بتولع ...
وبدا الدخان يملي المكاان
وقتها ... كان مرااد بيجري عشان يلحق ريم
سمع صووت نااس بتصرخ .
حرييقه ... حريييقه ..
جري مراد بسرعه نحيت الحريقه ..
لقااه الشليه الي قال عليه انس ..
وقف مراد مصدوووم ... مش قادر يتحرك .. خوفه من الناار شله
افتكر الحادثه الي حصلت قبل كده
وقتها ريم كانت بتصرخ ..
وزياد نايم جمبها
زياد : حتي لو متكتبش لينا اننا نعيش حياتنا مع بعض
ف انا متاكد ان ف حياتنا التانيه .. هنكون لبعض
نزلت وقتها دمعه من عيون ريم
ريم : مستحييل .. حيااتي هتنتهي هناا .. ودلوقتي
هتنتهي مع الشخص الي اتمنيت اكون معااه
وتبين ليه اني كنت بحب شخص كان جمبي .. ومكنتش حسه ب وجوده
مراااااااااااااد .. انت فييين
غمضت ريم عنيها ..
وهيه عارفه ان حياتها .. خلاص انتهت
الناار بقت ف كل مكاان
سمع صووت نااس بتصرخ .
حرييقه ... حريييقه ..
جري مراد بسرعه نحيت الحريقه ..
لقااه الشليه الي قال عليه انس ..
وقف مراد مصدوووم ... مش قادر يتحرك .. خوفه من الناار شله
افتكر الحادثه الي حصلت قبل كده
وقتها ريم كانت بتصرخ ..
وزياد نايم جمبها
زياد : حتي لو متكتبش لينا اننا نعيش حياتنا مع بعض
ف انا متاكد ان ف حياتنا التانيه .. هنكون لبعض
نزلت وقتها دمعه من عيون ريم
ريم : مستحييل .. حيااتي هتنتهي هناا .. ودلوقتي
هتنتهي مع الشخص الي اتمنيت اكون معااه
وتبين ليه اني كنت بحب شخص كان جمبي .. ومكنتش حسه ب وجوده
مراااااااااااااد .. انت فييين
غمضت ريم عنيها ..
وهيه عارفه ان حياتها .. خلاص انتهت
الناار بقت ف كل مكاان
وفجئه ..
بااب الشليه اتكسر ..
سمعت ريم صوت مراد :
مراد : ريـــــــــــــم .. زياااااااااااااااد
اتصدم رماد لما لقي ريم متكتفه وزياد نايم جمبها
قام زياد اول ما شاف مراد
زياد : انت بتعمل ايه هنااا
مسك مراد زياه من هدومه وقال
: لازم نخرج من هناااااااا
انت هتموت نفسك وهتموتها
زياد : وهوا ده ال انا عايزه .. اموت مع حببتي
وقتها ضرب مراد زياد ع وشه ...
وقع زياد ع الارض
جريى مراد ع ريم وفكها ..
مراد : انا فرحان انك كويسه ..
شال مراد ريم ع اديه
وسند زياد ع كتفه ..
وبعد ما خرج من الشليه
كان انس وصل بالعربيه ..
انس : سيدي الشاااااااااب
وقع وقتها مراد ع الارض وجسمه كله جرووح من الناار
ريم : مراااااااااااااااااااااااااااااااد....
بااب الشليه اتكسر ..
سمعت ريم صوت مراد :
مراد : ريـــــــــــــم .. زياااااااااااااااد
اتصدم رماد لما لقي ريم متكتفه وزياد نايم جمبها
قام زياد اول ما شاف مراد
زياد : انت بتعمل ايه هنااا
مسك مراد زياه من هدومه وقال
: لازم نخرج من هناااااااا
انت هتموت نفسك وهتموتها
زياد : وهوا ده ال انا عايزه .. اموت مع حببتي
وقتها ضرب مراد زياد ع وشه ...
وقع زياد ع الارض
جريى مراد ع ريم وفكها ..
مراد : انا فرحان انك كويسه ..
شال مراد ريم ع اديه
وسند زياد ع كتفه ..
وبعد ما خرج من الشليه
كان انس وصل بالعربيه ..
انس : سيدي الشاااااااااب
وقع وقتها مراد ع الارض وجسمه كله جرووح من الناار
ريم : مراااااااااااااااااااااااااااااااد....
وبعد يومين ....
انس : سيدي الشاااااااااااااااب .. اخيرا فتحت عنييك
مراد : انا فييين ...
انس : ف المستشفي ..
بس مراد جمبه .. لقي ريم نايمه ع الكرسي .. وماسكه اديه
مراد : ايه الي حصل
انس : بقالك يومين ناايم يا سيدي ..
وانسه ريم ماتحركتش من جمبك ..
فاقت ريم لما حست بادين مراد بتتحرك
ريم : مرااااااااااااااااااااد .. انت كوويس
مراد : انا كويس ..
جيه مراد عشان يتحرك
بس مقدرش ..
مراد : أأأأأأأأأأأأأأأأأأأه .. جسمي
انس : ماتتحركش كتير يا سيدي
جسمك لسه فيه جروح كتيير
ريم : انت اتجرحت عشان ادتني قميصك ..
واتعرضت انت للناار ..
انا اسفه ...
مراد : انا كويس طالما انتي كويسه ...
ريم ... !! :(((
اتصدمت ريم من كلام مراد
ريم : الحق يا انس .. مراد مش هيهزقني بعد كده
انس : ههههههههه معتقدش .. بمجرد انه يقووم هترجع كل حاجه تااني
مراد : !! انا غلطااان
انتي غبيه ...
ريم : هه من غير ما يقووم .. بيشتم !!
مراد : امال زيااد ايه الي حصله
ريم : ماتجبليش سرته تاااااااااااني
انا مش عايزه اشووفه ابداااا
انس : سيد زيااد خد عقااب صعب من والديه ..
وسيد شاكر جيه بنفسه لحد هنا
بس حضرتك كنت لسه ناايم
مراد : انا لازم اخد تعوويض كبير من شااكر وابنه
ع الي حصل ...
انس : سيد شاكر بيوعدك ان زياد مش هيقرب من ريم تااني ابدااا
انس : سيدي الشاااااااااااااااب .. اخيرا فتحت عنييك
مراد : انا فييين ...
انس : ف المستشفي ..
بس مراد جمبه .. لقي ريم نايمه ع الكرسي .. وماسكه اديه
مراد : ايه الي حصل
انس : بقالك يومين ناايم يا سيدي ..
وانسه ريم ماتحركتش من جمبك ..
فاقت ريم لما حست بادين مراد بتتحرك
ريم : مرااااااااااااااااااااد .. انت كوويس
مراد : انا كويس ..
جيه مراد عشان يتحرك
بس مقدرش ..
مراد : أأأأأأأأأأأأأأأأأأأه .. جسمي
انس : ماتتحركش كتير يا سيدي
جسمك لسه فيه جروح كتيير
ريم : انت اتجرحت عشان ادتني قميصك ..
واتعرضت انت للناار ..
انا اسفه ...
مراد : انا كويس طالما انتي كويسه ...
ريم ... !! :(((
اتصدمت ريم من كلام مراد
ريم : الحق يا انس .. مراد مش هيهزقني بعد كده
انس : ههههههههه معتقدش .. بمجرد انه يقووم هترجع كل حاجه تااني
مراد : !! انا غلطااان
انتي غبيه ...
ريم : هه من غير ما يقووم .. بيشتم !!
مراد : امال زيااد ايه الي حصله
ريم : ماتجبليش سرته تاااااااااااني
انا مش عايزه اشووفه ابداااا
انس : سيد زيااد خد عقااب صعب من والديه ..
وسيد شاكر جيه بنفسه لحد هنا
بس حضرتك كنت لسه ناايم
مراد : انا لازم اخد تعوويض كبير من شااكر وابنه
ع الي حصل ...
انس : سيد شاكر بيوعدك ان زياد مش هيقرب من ريم تااني ابدااا
وبعد يومين ..
قرر مراد انه يخرج من المستشفي ...
وانه يكمل علاج جسمه ف البيت
وبعد ما وصلو البيت
قرر مراد انه يخرج من المستشفي ...
وانه يكمل علاج جسمه ف البيت
وبعد ما وصلو البيت
ريم : قلت لك ارفع ايدك لفوووق كده ..
مراد : اييه .. ارفع ايدي .. لييه
ريم : اسمع الكلاام . وارفع ايدك
رفع مراد ايه لفووق
قربت ريم منه .. عشان تلف له الشااش ع جرحه
لف مراد وشه .. وهوا محرج ..
بص مراد ل ريم
وقتها رفعت وشها ..
ريم : حاسس بتحسن ..
رد مرااد وهوا مرتبك
مراد : اا ااه انا كوويس
ضحكت ريم وقالت ..
بتبقي عسوول وانت مكثووف ..
قام مراد وهوا متعصب وخد القميص من جمبها
مراد : قاال مكثووف قاال ...
وخرج من الاوضه
مراد : ع فكره .. من هنا وراايح انتي هتنامي ف اوضه وانا ف اوضه .. وده قراار
ريم : .....!!! بس انا بخااف اناام لوحدي ف اوضه كبيره
خرج مراد من الاوضه واتجاهل كلام رييم
ريم : $$$ ....
مراد : اييه .. ارفع ايدي .. لييه
ريم : اسمع الكلاام . وارفع ايدك
رفع مراد ايه لفووق
قربت ريم منه .. عشان تلف له الشااش ع جرحه
لف مراد وشه .. وهوا محرج ..
بص مراد ل ريم
وقتها رفعت وشها ..
ريم : حاسس بتحسن ..
رد مرااد وهوا مرتبك
مراد : اا ااه انا كوويس
ضحكت ريم وقالت ..
بتبقي عسوول وانت مكثووف ..
قام مراد وهوا متعصب وخد القميص من جمبها
مراد : قاال مكثووف قاال ...
وخرج من الاوضه
مراد : ع فكره .. من هنا وراايح انتي هتنامي ف اوضه وانا ف اوضه .. وده قراار
ريم : .....!!! بس انا بخااف اناام لوحدي ف اوضه كبيره
خرج مراد من الاوضه واتجاهل كلام رييم
ريم : $$$ ....
وبعد 7 ايام ......
ريم : مستحيييل .. مش هحضر
مراد : لاازم تحضري .... زياد عزمني وعزمك
وبما انه ابن عمي فلازم تحضري فرحه
ريم : مستحيييل .. مش هحضر
مراد : لاازم تحضري .... زياد عزمني وعزمك
وبما انه ابن عمي فلازم تحضري فرحه
بعد الي حصل ب اسبوعين .. قرر زياد انه يتجوز ع طوول
رد كراامه .. وعشان يبين للناس انه مش مهتم ولا بيحب ريم
لان الصحافه استغلت الخبر
وسوؤت سمعت زيااد ..
ف قرر يتجوز بنت مشفهااش قبل كده
رد كراامه .. وعشان يبين للناس انه مش مهتم ولا بيحب ريم
لان الصحافه استغلت الخبر
وسوؤت سمعت زيااد ..
ف قرر يتجوز بنت مشفهااش قبل كده
ريم : قلت لك مش جيه يعني مش جيه
انا مش عايزه اشووفه
مراد : لو مجتيش .. هتبيني للناس انك زعلانه
والناس هتفهم غلط ..
ريم : انا عايزه انسي الي حصل ..
مراد : اتحملي يوم واحد كماان .
انا مش عايزه اشووفه
مراد : لو مجتيش .. هتبيني للناس انك زعلانه
والناس هتفهم غلط ..
ريم : انا عايزه انسي الي حصل ..
مراد : اتحملي يوم واحد كماان .
وبعد نقااش طويل بنها وبين مراد
قرتت انها تروح معااه
حضرت مراسم الزوااج
والي حسسها بارتبااك ..
نظره زيااد ليها ..
كانت ملياانه حزن وغضب ..
قرتت انها تروح معااه
حضرت مراسم الزوااج
والي حسسها بارتبااك ..
نظره زيااد ليها ..
كانت ملياانه حزن وغضب ..
وبعد ما انتهي الفرح ..
استاذن مراد هوا وريم من سيد شاكر عشان يمشو ..
شاكر : اتمني الي حصل قبل كده ماياثرش ع علاقتنا
وانا هدفع لك ولريم اي تعويض تتطلبه
مراد : محصلش حااجه .. احنا نسيا كل الي حصل
كان زايد واقف وقتها
وعنيه منزلتش من ع ريم
زياد : انا بعتزر .. مش هتتكرر
مراد : احنا اخوات ف الاول والاخر ...
وانا نسيت كل حاجه
يالا بينا يا ريم
ريم : عن اذنكم ..
سلمت ريم ع كل الوقفين .. معادا زيااد
مقدرتش تمد اديها وتسلم عليه
استاذن مراد هوا وريم من سيد شاكر عشان يمشو ..
شاكر : اتمني الي حصل قبل كده ماياثرش ع علاقتنا
وانا هدفع لك ولريم اي تعويض تتطلبه
مراد : محصلش حااجه .. احنا نسيا كل الي حصل
كان زايد واقف وقتها
وعنيه منزلتش من ع ريم
زياد : انا بعتزر .. مش هتتكرر
مراد : احنا اخوات ف الاول والاخر ...
وانا نسيت كل حاجه
يالا بينا يا ريم
ريم : عن اذنكم ..
سلمت ريم ع كل الوقفين .. معادا زيااد
مقدرتش تمد اديها وتسلم عليه
وبعد ما وصلو القصر ..
مراد : مالك مكتئبه كده ليه
ريم : مش مطمنه .. :((
انا خاايفه ..
مراد : انتي بتعملي كل ده عشان ارجع انام معاكي ف نفس الاوضه
ريم : ^^ ااه
مراد : مستحييل ..
ريم : ليييه .. انا اتعودت اناام مع حد ف الاوضه ..
وبخااف ابقي لوحدي
قال مراد ووشه محمر .. اتعودي ...
ومتنسيش اننا متجوزين ع ورق بس
ريم : وانا مقلتش اننا نتجوز ف الحقيقه .. انا بس بقوول انك ترجع تنام ف الاوضه
مراد : مش هيحصل
مراد : مالك مكتئبه كده ليه
ريم : مش مطمنه .. :((
انا خاايفه ..
مراد : انتي بتعملي كل ده عشان ارجع انام معاكي ف نفس الاوضه
ريم : ^^ ااه
مراد : مستحييل ..
ريم : ليييه .. انا اتعودت اناام مع حد ف الاوضه ..
وبخااف ابقي لوحدي
قال مراد ووشه محمر .. اتعودي ...
ومتنسيش اننا متجوزين ع ورق بس
ريم : وانا مقلتش اننا نتجوز ف الحقيقه .. انا بس بقوول انك ترجع تنام ف الاوضه
مراد : مش هيحصل
وقتها .. كان زيااد اعد ع مكتبه .. بيخلص شغل
ميمي : انا حضرت لك العشا
زياد : ماليش نفس ..
ميمي : بس انت ملكتش حاجه
زياد : قلت ماااااااااااليش نفس ...@@
ميمي : انا اسفه ...
حطت ريم صنيه العشا ع مكتبه ..
ميمي : انا نسيت اجيب لك منديل
بصت ميمي ..
لقت منديل جمب المكتب ..
مسكت ميمي المنديل ..
بص زياد .. لقي ميمي ماسكه المنديل الي كان مع ريم
قام زياد بسرعه وهوا متعصب
وشد المنديل من اديها وزقها ع الحيطه
زياد : ماتلمسيش حااااااااجه مش بتعتك .. انتي فااهمه
اتصدمت ميمي .. من تصرف زيااد
وجريت ع السرير وعيطت
اتجاهل زياد ميمي .. وكانها ولا حااجه
وبعد سااعتين ..
كانت ميمي راحت ف النوم
دخل زياد الاوضه .. وغطاها ..
زياد : انا اسف .. بس ف قلبي واحده تانيه
ميمي : انا حضرت لك العشا
زياد : ماليش نفس ..
ميمي : بس انت ملكتش حاجه
زياد : قلت ماااااااااااليش نفس ...@@
ميمي : انا اسفه ...
حطت ريم صنيه العشا ع مكتبه ..
ميمي : انا نسيت اجيب لك منديل
بصت ميمي ..
لقت منديل جمب المكتب ..
مسكت ميمي المنديل ..
بص زياد .. لقي ميمي ماسكه المنديل الي كان مع ريم
قام زياد بسرعه وهوا متعصب
وشد المنديل من اديها وزقها ع الحيطه
زياد : ماتلمسيش حااااااااجه مش بتعتك .. انتي فااهمه
اتصدمت ميمي .. من تصرف زيااد
وجريت ع السرير وعيطت
اتجاهل زياد ميمي .. وكانها ولا حااجه
وبعد سااعتين ..
كانت ميمي راحت ف النوم
دخل زياد الاوضه .. وغطاها ..
زياد : انا اسف .. بس ف قلبي واحده تانيه
تاني يووم ...
فتح مراد عنيه وهوا بيتااوب ...
حس بادين ع وسطه
لف مراد وشه ..
اتصدم اول ما لقي ريم نايمه جمبه ..
فتحت ريم وقتها عنيها
ريم : صبااح الخير ..
مراد : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. بتعملي ايه جمبي
ريم : كنت خاايف اناام ف الاوضه لوحدي
ف جيت جمبك
قام مراد وهوا محرج
بعد كده هقفل البااب بالترباااس ...
ريم : هجيلك من الشبااك : p
فتح مراد عنيه وهوا بيتااوب ...
حس بادين ع وسطه
لف مراد وشه ..
اتصدم اول ما لقي ريم نايمه جمبه ..
فتحت ريم وقتها عنيها
ريم : صبااح الخير ..
مراد : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. بتعملي ايه جمبي
ريم : كنت خاايف اناام ف الاوضه لوحدي
ف جيت جمبك
قام مراد وهوا محرج
بعد كده هقفل البااب بالترباااس ...
ريم : هجيلك من الشبااك : p
مراد : انا رايح الشغل ..
ريم : استني لما تفطر الاول ..
قامت ريم بسرعه عشان تحضر الاكل ل مراد .. بس لقته مشي ..
ريم : مشي بسرعه كالعاده
انس : هيرجع انهرده بدري
وقتها كان مراد الشركه
وبعد لحظات .. دخلت السكرتيه
سيدي .. استاذ نادر بيستاذن عشان يشوفك
مراد : وايه الي جابو .. ده
ريم : استني لما تفطر الاول ..
قامت ريم بسرعه عشان تحضر الاكل ل مراد .. بس لقته مشي ..
ريم : مشي بسرعه كالعاده
انس : هيرجع انهرده بدري
وقتها كان مراد الشركه
وبعد لحظات .. دخلت السكرتيه
سيدي .. استاذ نادر بيستاذن عشان يشوفك
مراد : وايه الي جابو .. ده
ملحوظه .. نادر يبقي قريب مراد من بعيد ..
بس ملهوش اي مصلحه ف ان مراد ترثي عليه الثروه
ده معناه ان حقه ف الميراث هيضيع ..
وف نفس الوقت هوا مسؤول عن حساباات الشركه ..
وده بامر من جد مراد ..
والي مضايق مراد من وجووده ان نادر بيفكر ف اي حاجه عشان ياذي مراد بيها
بس ملهوش اي مصلحه ف ان مراد ترثي عليه الثروه
ده معناه ان حقه ف الميراث هيضيع ..
وف نفس الوقت هوا مسؤول عن حساباات الشركه ..
وده بامر من جد مراد ..
والي مضايق مراد من وجووده ان نادر بيفكر ف اي حاجه عشان ياذي مراد بيها
مراد : قوليله يدخل
وبعد ما دخل نادر ..
نادر : صحييح الي حصل .. انا مصدقتش
مراد : اصدك ع ايه
نادر : مداام ريم هربت مع زيااد ..
مراد : محصلش ... زياد هوا الي خطفها ..
نادر : واضح انك بتحبها .. عشان كده بتدافع عنها
قال مراد وهوا متعصب .. انت عايز ايه مني ..
نادر : ولا حاجه .. انا بقدم لك الجرد الجديد للشركه ..
مراد : حطه عندك وواتفضل كمل شغلك
وقبل ما يخرج نادر قال :
اه صح .. اصدر الجد قراار بتعين زياد معاك ف الشركه
عشان الخلافات العائليه تقل
مراد : ايييييييييييه .. يتعين معااياا ..
بس مافيش خلافاات ولا حااجه
نادر : هوا ده الي حصل
ومن بكره هيستلم التعيين ^^
عن اذنك..
وبعد ما دخل نادر ..
نادر : صحييح الي حصل .. انا مصدقتش
مراد : اصدك ع ايه
نادر : مداام ريم هربت مع زيااد ..
مراد : محصلش ... زياد هوا الي خطفها ..
نادر : واضح انك بتحبها .. عشان كده بتدافع عنها
قال مراد وهوا متعصب .. انت عايز ايه مني ..
نادر : ولا حاجه .. انا بقدم لك الجرد الجديد للشركه ..
مراد : حطه عندك وواتفضل كمل شغلك
وقبل ما يخرج نادر قال :
اه صح .. اصدر الجد قراار بتعين زياد معاك ف الشركه
عشان الخلافات العائليه تقل
مراد : ايييييييييييه .. يتعين معااياا ..
بس مافيش خلافاات ولا حااجه
نادر : هوا ده الي حصل
ومن بكره هيستلم التعيين ^^
عن اذنك..
وقتها ريم كانت بتنظف القصر
وكان انس بيجري وراها عشان يمنعها بس مش قادر
انس : ارجووكي لو سيد مراد رجع هيموتنيي
ريم : انا زهقاانه وعايزه اروق بنفسي
انس : طيب سيبي المكنسه .. ابووس ايدك سبييهااا
ياالهووي ياني يااماا هطرد بسببك
ريم : ههههههههههههههههه .. اول مره اشووفك بتتكلم كده
انس : وبكره هبيع مناديل ع الرصيف بسببك
سيبي بقي المكنسه ابووس ايدك
سيدي الشااب هيموتنييييييييييي ..
مراد : واموتك لييه
اترعش انس ووقف ف مكاانه
انس : انا مووت ....
مراد : ايه الي بيحصل هناا
وفين ريم
بس انس .. لقي ريم اختفت
انس : الحمد لله ..
ديي ديي اصلها راحت عشاان
وقبل ما يكمل انس كلامه
بص مراد ع صوور البلكوونه .. لقي ريم واقفه وبتمسح الازااز
مراد : رييييييييييييييم ...!!!!!
انس : يخرااااااااااااااااااااااااابي .. رحت ف دهيه ...
جري مراد بسرعه ع ريم ..
مراد : انتي بتعملي ايه هنا .. انزلي قبل ما تقعي
ريم : انا بس بشغل نفسي .. مش قادره اعد ف حته فيها ترااب
مراد : ده من تخصص الخدم .. قلت لك انزلي
ريم .. : اااه انا حسه اني هقع ..الحقني
جري مراد بسرعه وشال ريم قبل ما تقع
بصت ريم ل مراد وهوا شيلها وقالت
ريم : ضحكت عليك ^^
رمي مراد ريم ع الارض وقال ..
مضحكتش ..!!
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآه .. جسمي ..
انت مضحكتش .. بس اتحرجت ..
مراد : انتي جزمه ...@@@@
وقتها .. جات الخادمه وقالت ..
سيدي الشااب .. مداام ميمي طالبه تشووف ريم ضروووري
اتصدمت ريم وقتها ..
ريم : ميمي ..!!!
خافت ريم احسن تكوون ميمي عرفت بالي حصل قبل كده ..
بنها وبين زيااد ...
طلعت ريم عشان تقابل ميمي وهيه متوتره ..
ريم : اهلا وسهلاا .. نورتي
ميمي : بنوورك ^^ انا حبيت اسلم عليكي
وخصووصا اني كنت قريبه من هنا
ريم : انتي تنوري ..
اعدت ريم مع ميمي وبداو يدردشوو ..
لحظت ريم من كلام ميمي .. انا متعرفش الي حصل ..
ريم : تعالي معايا عايزه اوريكي فستان
موديله هيليق عليكي اووي
طلعت ميمي وقتها مع ريم
طلعت ريم الفستاان وورته ل ميمي
ريم : ايه رئيك
ميمي : وااااااااااااااو .. حلو اوووي
ريم : ده هديه جواازك ..
ميمي : بجد ... مرسي ليكي ^^ تصميمه حلو جداا
ومن النوع الي يحبه زيااد
ريم : اهاا .. زياد ..!!
جربت ميمي من ريم عشان تسلم عليها قبل ما تمشي
ميمي : انا همشي بقي .. عشان الحق زياد قبل ما يوصل قبلي
ريم : هشووفك تاني
ميمي : اكييد .. احنا لازم نكون صحباات
وقتها .. لفت برفان ريم نظر ميمي
ميمي : برفاانك حلو اوووي
ريم : اتفضلي جربيه
جربت ميمي البرفاان .. وعجبها جدا
ميمي : هبقي اتفق معاكي وانزل انا وانتي نشتري واحده
ليه ..
ريم : مواافقه ..
استاذنت ميمي وقتها من ريم وخرجت
وبعد ما مشيت ..
مراد : عرفت الي حصل
ريم : لاا .. هيه بس حبت تسلم عليه
مراد : طيب كوويس
ريم : احضر لك الغدا
مراد : اكلت ف الشغل ..
ريم : مممم .. طيب انا عندي اقترااح
انت بترعف تلع شطرنج ..
مراد : طبعاا ..
ريم : طيب انا هلعبك شطرنج ..
والي يكسب يحكم ع التاني حكم
مراد : كل ده عشان انام جمبك .. وبردو مش هيحصل
ريم : طيب نشووف
وافق مراد وكان وااثق من الفووز وقتها
وبعد شويه ..
هنام جمبك انهرده بس يا جزمه ..
ريم : هيييييييييييييييه فووزت فزت فزت
مراد : @@
لو قربتي مني وانا ناايم هموتك
ريم : مستحييل اقرب منك
وكان انس بيجري وراها عشان يمنعها بس مش قادر
انس : ارجووكي لو سيد مراد رجع هيموتنيي
ريم : انا زهقاانه وعايزه اروق بنفسي
انس : طيب سيبي المكنسه .. ابووس ايدك سبييهااا
ياالهووي ياني يااماا هطرد بسببك
ريم : ههههههههههههههههه .. اول مره اشووفك بتتكلم كده
انس : وبكره هبيع مناديل ع الرصيف بسببك
سيبي بقي المكنسه ابووس ايدك
سيدي الشااب هيموتنييييييييييي ..
مراد : واموتك لييه
اترعش انس ووقف ف مكاانه
انس : انا مووت ....
مراد : ايه الي بيحصل هناا
وفين ريم
بس انس .. لقي ريم اختفت
انس : الحمد لله ..
ديي ديي اصلها راحت عشاان
وقبل ما يكمل انس كلامه
بص مراد ع صوور البلكوونه .. لقي ريم واقفه وبتمسح الازااز
مراد : رييييييييييييييم ...!!!!!
انس : يخرااااااااااااااااااااااااابي .. رحت ف دهيه ...
جري مراد بسرعه ع ريم ..
مراد : انتي بتعملي ايه هنا .. انزلي قبل ما تقعي
ريم : انا بس بشغل نفسي .. مش قادره اعد ف حته فيها ترااب
مراد : ده من تخصص الخدم .. قلت لك انزلي
ريم .. : اااه انا حسه اني هقع ..الحقني
جري مراد بسرعه وشال ريم قبل ما تقع
بصت ريم ل مراد وهوا شيلها وقالت
ريم : ضحكت عليك ^^
رمي مراد ريم ع الارض وقال ..
مضحكتش ..!!
ريم : آآآآآآآآآآآآآآآه .. جسمي ..
انت مضحكتش .. بس اتحرجت ..
مراد : انتي جزمه ...@@@@
وقتها .. جات الخادمه وقالت ..
سيدي الشااب .. مداام ميمي طالبه تشووف ريم ضروووري
اتصدمت ريم وقتها ..
ريم : ميمي ..!!!
خافت ريم احسن تكوون ميمي عرفت بالي حصل قبل كده ..
بنها وبين زيااد ...
طلعت ريم عشان تقابل ميمي وهيه متوتره ..
ريم : اهلا وسهلاا .. نورتي
ميمي : بنوورك ^^ انا حبيت اسلم عليكي
وخصووصا اني كنت قريبه من هنا
ريم : انتي تنوري ..
اعدت ريم مع ميمي وبداو يدردشوو ..
لحظت ريم من كلام ميمي .. انا متعرفش الي حصل ..
ريم : تعالي معايا عايزه اوريكي فستان
موديله هيليق عليكي اووي
طلعت ميمي وقتها مع ريم
طلعت ريم الفستاان وورته ل ميمي
ريم : ايه رئيك
ميمي : وااااااااااااااو .. حلو اوووي
ريم : ده هديه جواازك ..
ميمي : بجد ... مرسي ليكي ^^ تصميمه حلو جداا
ومن النوع الي يحبه زيااد
ريم : اهاا .. زياد ..!!
جربت ميمي من ريم عشان تسلم عليها قبل ما تمشي
ميمي : انا همشي بقي .. عشان الحق زياد قبل ما يوصل قبلي
ريم : هشووفك تاني
ميمي : اكييد .. احنا لازم نكون صحباات
وقتها .. لفت برفان ريم نظر ميمي
ميمي : برفاانك حلو اوووي
ريم : اتفضلي جربيه
جربت ميمي البرفاان .. وعجبها جدا
ميمي : هبقي اتفق معاكي وانزل انا وانتي نشتري واحده
ليه ..
ريم : مواافقه ..
استاذنت ميمي وقتها من ريم وخرجت
وبعد ما مشيت ..
مراد : عرفت الي حصل
ريم : لاا .. هيه بس حبت تسلم عليه
مراد : طيب كوويس
ريم : احضر لك الغدا
مراد : اكلت ف الشغل ..
ريم : مممم .. طيب انا عندي اقترااح
انت بترعف تلع شطرنج ..
مراد : طبعاا ..
ريم : طيب انا هلعبك شطرنج ..
والي يكسب يحكم ع التاني حكم
مراد : كل ده عشان انام جمبك .. وبردو مش هيحصل
ريم : طيب نشووف
وافق مراد وكان وااثق من الفووز وقتها
وبعد شويه ..
هنام جمبك انهرده بس يا جزمه ..
ريم : هيييييييييييييييه فووزت فزت فزت
مراد : @@
لو قربتي مني وانا ناايم هموتك
ريم : مستحييل اقرب منك
وقتها .. ميمي كانت مستنيه زيااد لحد ما يرجع
اتعمد زياد انه يرجع متاخر عشان مايشوفش ميمي
وبعد ما رجع ..
لقي ميمي ناسمه ع الانتريه مستنيااه
قرب زياد ع ميمي عشان يشلها ..
قلقت ميمي وقتها ..
ميمي : انت رجعت
زياد : اهاا ..
وقتها شم زيااد ريحه ريم ف ميمي
قرب زيااد اكتر ع ميمي عشان يتاكد
وفجئه .. مسك درااع ميمي بقسوه .. اييه الرييحه ديي ...
جااتلك منييين ..
ميمي : مي رييم .. دي ريحه ريم
وفجئه ....!!!
هنعرف زياد عمل ايه ف الحلقه القادمه
وياترا ميمي هتعرف ايه سبب رفض زياد ليها
وبعده عنهاا ...
وياترا .. مراد هيعترف بحبه ل ريم ..
وليه بيتجنبها الفتره الي فااتت دي ..
ونادر هيفضل ورا مراد لحد ما يعرف حكايه ريم ولا لاا
وهيضيع عليه الميرااث ولا لاا
كل ده هنعرفه ف الحلقه القادمه
اتعمد زياد انه يرجع متاخر عشان مايشوفش ميمي
وبعد ما رجع ..
لقي ميمي ناسمه ع الانتريه مستنيااه
قرب زياد ع ميمي عشان يشلها ..
قلقت ميمي وقتها ..
ميمي : انت رجعت
زياد : اهاا ..
وقتها شم زيااد ريحه ريم ف ميمي
قرب زيااد اكتر ع ميمي عشان يتاكد
وفجئه .. مسك درااع ميمي بقسوه .. اييه الرييحه ديي ...
جااتلك منييين ..
ميمي : مي رييم .. دي ريحه ريم
وفجئه ....!!!
هنعرف زياد عمل ايه ف الحلقه القادمه
وياترا ميمي هتعرف ايه سبب رفض زياد ليها
وبعده عنهاا ...
وياترا .. مراد هيعترف بحبه ل ريم ..
وليه بيتجنبها الفتره الي فااتت دي ..
ونادر هيفضل ورا مراد لحد ما يعرف حكايه ريم ولا لاا
وهيضيع عليه الميرااث ولا لاا
كل ده هنعرفه ف الحلقه القادمه

أضف تعليق